Lorac pro palette- resencion

Idag kommer en resencion på loracs pro palette som jag fick i julklapp!
Här är den då, jättefin förpackning, väldigt smidig också då den är tunn och inte megastor. Den känns också ganska lyxig av materialet på utsidan (typ sammet/ kartong eller något har ingen aning),den har magnetstängning och en stor spegel i sig. Andledningen till att jag ville ha just denna var att den har hällften hälften matta skuggor/ skimmriga, många paletter har mest bara glitriga och kanske 2-3 matta, men jag gillar matta så det är ett måste! Hur ser den ut innuti då?
Så. 16 (hög)pigmenterade skuggor i full size. Andledningen till att jag skrev högpigmenterade är för att de verkligen är. omg. Man behöver knappt nudda med borsten i skuggan så får man fantastisk pigmentering och en skugga som sitter hela dagen! Detta är nog den enda bas- ögonskuggspaletten man behöver, den är så himla fin! Några av mina favoritfärger ser ni här under, och då har jag inte alls behöft gnuggat fingret i skuggan för att få färgen, utan det är bara ett litet svep. De flesta sminkningarna jag har gjort från jul är gjorda med denna om ni vill se vad man kan åstakomma, men många fler sminkningar kommer och så lär det vara denna jag använder!
Helt fantastisk palett, kvällssminkningar och lätta dagssminkningar går att skapa med denna, fantastisk pigmentering och bra att en miniprimer medföljer! Litet minus för det svenska priset på 549:- (craycray.se)  då den kostar 350:- (42 dollar) i USA.
5/5
 
 
 
Recencion | Lorac pro, lorac pro svenska | |
Upp