Bloggen?

Jag har ganska lätt för att tappa blogglusten, men också lätt att få tillbaka den. Och jag är också ganska kräsen med vad jag lägger ut, bilderna ska vara hyfsat bra kvalite, inga framkamreselfies inte. Och inläggen ska helst vara bra skrivna. Så jag börjar om nu, med ett litet annat upplägg. 
Jag kommer antagligen bara posta när jag har ett bra och läsvärt inlägg i huvudet, så kanske 4 inlägg i veckan, välskrivna med temat som jag vill hålla, skönhet, mode och nyttigt. Så om det inte kommer komma upp så många inlägg så förstår ni, men självklart kommer det komma upp inlägg, 4 i veckan siktar jag på. 
Jag ska också satsa mer, mer på youtube framför allt, nu har jag ganska mycket inspo till just det och en video i veckan ska det bli! Såmina youtube videos kommer såklart också upp här!
Om ni vill höra mer om min vardag så ska jag också försöka bli mer aktiv på Instagram och (kanske) Twitter, där kommer det nog upp mer vardags saker, snabba saker med mobilen osv...
Detta är min plan för nu, känns bättre än någonsin att komma tillbaka!
// Hanna.
Youtube: Hanniiwa (ny video uppe nu)
Instagram & Twitter: Hanniiwa
Random | |
Upp