Christmas PJ´s

Så mysigt att bara gå runt och fixa det sista inför jul, i pyjamas såklart! Jag har alltid denna pyjamas på jul, kanske en konstig tradition jag har? Men senare måste jag byta om för jag kan ju inte sjunga i kyrkan i pyjamas haha. Jag ska sjunga på julmusiken med våran kör där jag bor ikväll, två konserter från 18 till 23. Och jag vill bara säga att jag inte är kristen utan att jag bara sjunger i kören för att jag tycker att det är kul, haha igentligen kan jag inte sjunga men det hörs inte så bra när man är så många...
Sedan imorgon, "dopparedagen", så kommer min storasyster med sin familj och firar med oss, mina två syskonbarn är så söta, riktigt roligt att fira med de och det är den minstas första jul också, så myys! Självkart kommer det upp bilder senare från min jul!
 
 
Allmänt | |
#1 - - malin:

God jul!

Upp