after workout

Nyss kommit hem från gymmet och tagit en dusch, rly killin it på gymmet idag. Jag tycker att det är ganska viktigt att träna, innan jag började gå på gymmet en gång i veckan hade jag inget på fritiden som var "aktivt", hade helt enkelt inte hittat nåt jag tyckte va kul. Men sedan börjadw jag gå på gymmet och det är verkligen något jag gillar, en timme går så snabbt och man mår helt amazing efteråt!
Men iallafall så ska jag äta lite nu och det jag brukar äta är en proteinbar och antingen en smoothie eller vitamin well och en frukt, viktigt att äta något efter (och före) träning så att musklerna har något att hämta igen sig på!
Btw. Jag vet att adventsvideon är lite sen men det har blivit lite strul så den borde komma upp torsdag senast fredag. Det är julafton nästa vecka, helt otroligt att det gått så fort!
 
| |
Upp