24 days of joy

Jag tänkte göra så att jag en gång i veckan visar er vad jag fått i min julkalender från the body shop, och säger lite vad jag tycker om de!
Lucka:
1: Almond hand and nail cream. Jättebra handkräm som luktar gott och faktiskt gör händerna riktigt mjuka!
2: Nagelfil. Helt okej, men då jag använder glasfilar var inte denna så jätte nödvändig.
3: Frosted cranberry tvål.Lite synd då jag/ inte använder fasta tvålar utan kör på flytande men den kommer säkert till användning.
4: Frosted cranberry shower gel. Luktar jättegott och berfekt att ha i gymväskan!
5. Frosted cranberry shimmer lotion. skimmrig (?) bodylotion som luktar jättegott men lite annourlunda att det är glitter i den, men får använda den nån gång när man vill va lite extra fin.
6: Smokey khol pencil. En kol- kajal med "suddgrej" på andra sidan, har inte hunnit testa denna men ska försöka mig på och göra nå smokey eyes med den.
7: Strawberry tvål. Igen en tvål, not that exciting.
 
Tycker ändå att det var lite roliga grejer, en kalender kan inte passa alla lixom! Gillade nog allt utom tvålarna haha. Min favorit var nog handkrämendå jag faktiskt funderat på att köpa den tidigare och den var jättebra :)
Vill ni att jag fortsätter med det här?
Jul 2014 | |
#1 - - Kasandra:

Ja fler sånna inlägg!!!!!!!

Upp