2014 > 2015

Tänkte skiva lite om 2014 och 2015 en liten årssummé med lite frågor!
 
Hur var mitt 2014?
Det var faktiskt riktigt bra, fått några fina minnen och blivit lite mer säker i mig själv. Har fixat ganska mycket med min youtube kanal och såklart flyttat bloggen till blogg.se, vilket bara har varit bra! Nu på slutet har jag kommit igång med träningen också, varit ute och sprungit och varit på gym, woorrk.
Något roligt minne?
En rolig sak var när jag och några kompisar tältade på en camping där vi bor, riktigt härligt, så mysigt också!
 
En annan rolig sak var när jag med min familj åkte till norge och var i trondheim nån dag. Ganska spontan resa då vi bestämde oss en dag och åkte nästa, men riktigt mycigt och Trondheim är nog delad favoritstad brevid Stockholm!
 
 Vad ser du fram emot 2015?
En rolig sak som händer i februari är att jag ska vara med i en tidning! Det är tidningen Julia som kontaktade mig om ett alla hjärtans dag firande jag hade med mina kompisar och då fick jag svara på några frågor (eller ja ganska många) och det är i februarinummret den kommer med, håll utkik! Minns fortfarande hur glad jag blev när jag fick mejlet!
Sedan kommer jag bara ta det som det kommer
Nyårslöften?
En sak jag måste bli bättre på är att dricka vatten, dricker nästan aldrig vatten och ligger nog alltid på gränsen till uttorkning men jag har ingen annan än mig själv att skylla så det får jag bli bättre på, kanske lite random men det får väl vara mitt nyårslöfte! Också ska jag göra bloggen bättre än någonsin, har redan börjat ladda med inlägg!
Ska även bli bättre på att ge er fina bilder, ska köpa en julklapp till mig själv nämnligen, en liten systemkamera fast i storleken av en kompakt! Jag tror att den kommer bli bättre än systemkameran jag har nu, särskilt att ta med sig till stan eller typ till stockholm.
Planer för nyårsafton?
Faktiskt inte, ska äta go mat med familjen, kanske någon film eller nåt, vet inte äns om jag håller mig vaken till 12-slaget haha, blir så lätt trött på kvällarna... Men inga raketer heller, är extremt rädd för ljud, så thailyktor och tomtebloss räcker haha! (mes jag är jag vet) Men kollar gärna på andras fyrverkerier!
 
Det var min årssummé, hur har erat 2014 varit och vad ska ni hitta på 2015?
Random, resa | |
#1 - - Emmy:

Så fin blogg du har! Kram <3

Svar: Åå tack, Kram :)
Hanna- [email protected]

Upp