Maybelline colour drama

Idag kommer en resencion på en läppenna från maybelline
Det är deras relativt nya penna "colour drama" jag tänkte prata om. Beskrivningen jag hittade på kicks hemsida är: 
"Color Drama är en läppstiftpenna med krämig konsistens som har en hållbar färg med intensiva pigmenet."
Håller jag med? Mja.
Dethär med krämig konsistens vet jag inte, jag behöver använda ett läppbalsam under för att det inte ska se ut som om jag har jättetorra läppar, men med läpp balsam under blir det bättre, mycket. Färgen då? Då jag valde en "my lips but better" färg, alltså färgen Minimalist som är en nude rosa färg så är det ändå en ganska pigmenterad penna. Man får en fin ganska hållbar färg, nej det går inte och äta eller dricka med den men för mig stannar den iallafall fram till lunch!
För 89:- får man en ganska bra penna, hade kunnar varit mer krämig men annar tycker jag att den är okej. Finns andra läppennor för ungefär det priset som jag hellre testar fler av än just denna.
Betyg: 3/5
Vilken är eran favorit läpp-produkt? Min är nog Isadoras matte lipstick just nu.
Recencion | |
#1 - - VERONICA - fashion blog:

Åh vad fin färg! :) Passar ju perfekt, bra tips!

Upp