24 days of joy

Okej nu kör vi sista hela veckan där jag visar er vad jag fått i min kalender!
Lucka:
15: Vitamin E Night cream: Oj vad positivt överraskad jag blev av denna! Jag lägger på den på kvällen när jag tvättat bort sminket och sedan på morgonen är jag superlen! Och den täpper inte igen min hud heller! 
16: Moringa shower gel: Har inte hunnit testa än men luktar riktigt gott!
17: Moringa body milk: Luktar gott och är lite lagom mjukgörande, helt okej att ha som travel size i väskan eller nåt.
18: Loofa: Som en helt vanlig tvättsvamp, haha vet inte vad jag mer ska säga?
19: Honneymania lip butter: luktar gott och funkar helt okej, inte det bästa och inte det sämsta läppbalsamet lixom.
20: Wild argan oil body lotion: Luktar gott och är väl ganska återfuktande, men doften är riktigt god, typ nötig (haha konstigt när den ska lukta det)
21: Eyeshadow brush: Jättemjuk ögonskuggsborste, blev också väldigt glad över den då man lixom inte han ha för många borstar haha. Men sedan gillar jag formen också, lite bredare där nere så den kan stå upp, riktigt bra för sminkbordet!
Allmänt | |
#1 - - VERONICA - fashion blog:

Gud så underbara produkter. Åh vad härligt! God jul :)

Upp