Tea

Någonting jag började gilla mer och mer förra året är te. Tidigare har jag avkytt det, nu gillar jag det faktiskt ganska mycket! Det gör te till ända varma drycken jag gillar, nej jag gillar inte varm choklad/ oboy eller kaffe... Men mina två favoritsmaker är earl grey och strawberry, i påse då jag är för lat för löste haha...
Imorgon ska jag på skolan igen, är frisk nu, lite hostig kanske men känner att jag säkert missat mycket på skolan så åker dit de två sista dagarna på veckan iallafall. 
IMORGON 5/2 kommer tidningen jag är med i ut, den har redan kommit till de som prenumererar på den tidningen men den kommer ut i butik imorgon, riktigt spännande! För er som bara wut så är det tidningen Julia jag ska vara med i, en intervju om alla-♥ dag är det som gäller, det firande jag och mina kompisar hade för ett tag sedan, en relativt stor intervju och några bilder, håll utkik!!
 
Allmänt | |
Upp