Resencion: Neutrogena deep moisture bodylotion- sensetive

Idag får det bli en resencion på Neutrogena norwegian formula deep moisture body lotion dry and sensetive skin, phu det var ett långt produktnamn! Men jag har pratat om denna i min duchrutinsvideo och jag älskar den. 
Det finns en annan variant av denna, med doft, den luktar typ blommigt menn jag tycker att den luktar för mycket och formulan på den doftfria tycker jag ockå att den är bättre. Detta är då en väldigt återfuktande bodylotion som sjunker in i huden jättesnabbt, vilket jag då gillar. Och det gör också att jag gillar denna framför the body shop´s bodybutter då jag tycker att de är alldeles för kladdiga alldeles för länge (dock älskar jag dem som lotion nån gång ibland då man vill ha nåt som doftar) 
Jag gillar denna för att det är en pump också, jättenkelt att bara använda i farten och man behöver inte hålla på med någon flaska med kladdiga hände, nä ush. 
Men detta är i nuläget min favorit-body lotion, jag har i övrigt ganska (väldigt) lätt "irriterad" och känslig hy och allt funkar inte på mig men det gör denna! Enda nackdelen är kanske att den inte har någon doft, hade varit kul med en liten mild doft eller något sånt.
Denna får 5/5 poäng av mig och finns att köpa här och kostar 89:-
 
 
Recencion, Skönhet | |
Upp