Recension: Nyx Butter lipgloss

Idag tänkte jag skriva en liten resencion på en ganska omtalad produkt, Nyx butter lipgloss. Jag hade hört väldigt mycket om dessa så när jag var i Stockholm och inne på Gallerian så kände jag att jag ville testa. De flesta färgerna var slutsålda men jag hittade ändå en som jag verkligen gillar, Strawberry parfait.
Nyx beskrivning: 
Mjuk som smör och silkeslen, detta delikata läppglans doftar underbart av söt sockerkaka och gör att dina läppar ser helt fantastiskt läckra ut! Använd ensamt eller över ditt favoritläppstift för en krämig glans som smälter på dina läppar.Doft av sockerkaka.Icke kladdig.
 
Och omg vad jag älskar denna, Käns heeeelt fantastiska på läpparna, jättefin färg, perfekt glans (utan gitter vilket jag gillar) Och den kladdar absolut inte! Jag har inte testat den över ett annat läppstift men det skulle säkert också bli jättebra!
Den sitter på läpparna hyfsat länge för att vara ett läppglans, men såklart inte lika länge som ett läppstift. Och den luktar/ smakar typ kakor, dessert eller nåt såntdär så som beskrivningen säger. Och jag är jättenöjd med färgen jag valde (strawberry parfait) och kommer helt klart köpa fler nästa gång jag är i Stockholm, synd bara att jag bor så långt borta.
Man kan hitta dessa för 75:- på deras butik i Gallerian, Stockholm men även på bla. eleven, direktlänk hittar ni här
Detta är inte ett sponsrat inlägg :)
Recencion, Skönhet | Nyx butter lipgloss, Nyx cosmetics, Strawberry parfait, Svenska | |
#1 - - -:

du vet att inne på Ica maxi i birsta säljs ELF, nyx osv? :)

Svar: Japp :)
Hanna- [email protected]

Upp